- Dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi pozwoleniami oraz organizacją ruchu od m. Trzebinia do m. Zabierzów (32,4 km), z datą wykonania do 31.03.2021 r.
- Opracowanie koncepcji programowej dla odnogi VRd z Krzeszowic do m. Czerna; z datą wykonania 30.09.2020 r.
Ten odcinek VRd będzie poprowadzony głównie wzdłuż linii kolejowej nr 133 (Kraków-Trzebinia), pewno częściowo z wykorzystaniem dróg które powstały w ramach remontu tej linii. Trzymamy teraz kciuki za bezproblemowe wykonanie i jak najbardziej gładki proces uzyskiwania pozwoleń. Jak pokazuje doświadczenie (choćby z EV11 czy VDunajec), to bez specustawy rowerowej jest to najbardziej żmudna i często wieloletnia część każdej inwestycji rowerowej w polskich realiach.
Na odcinek krakowski (od Salwatora do Balic), czekamy na plany jakie mają powstać w ramach projektu "Wisła łączy". krakowskiego Zarządu Zieleni Miejskiej.
Dla tych którzy chcą pojechać już teraz Kraków-Trzebinia i mają zacięcie gravelowe, to polecamy gorąco jazdę po Szlak Orlich Gniazd. Oznakowanie tego szlaku jest odnowione, a przebieg gwarantuje praktycznie jazdę bez samochodów, ale z przewyższeniami i jazdą głównie po drogach gruntowo-szutrowych.
Mapa: bit.ly/mapVRd
Szczegóły przetargowe: bit.ly/2HnucBf